1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 183110

Sv: Timrå Ny Serieledare!!!
Fantastiskt skönt att Pelle Hallin fick hänga in en puck efter allt sitt slit. Det var han värd. Hoppas det lossnar för honom nu, målmässigt.

I övrigt var Kapanen bra som vanligt. Styfen var het och bäst bland backarna, Robban bäst på plan. Krykov, Koivunen och Mackan visade oxå hur viktig dom är för laget.

Skönt att vi bar fram laget i sista perioden. Hela hallen var med på noterna skulle jag vilja säga. Kul. Vi fick oxå beröm av Kenta Johansson som poängterar just detta. Dax att hedra honom med en ramsa nu tycker jag. Det är på tiden...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.