-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4994)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Måste bara få berätta om en episod till som utspelade sig på isen i supportermatchen. Jag hade suttit och förklarat för Jossi (Jag) hur man delar ut tjyvnyp på Sundsvallare. Jag förklarade att gubbarna i Sundsvall hade mycket bra skydd på kroppen och nog borde tåla ett och annat från en tjej iaf. Moverare hade dock inga bra skydd som det verkar.
Och vad händer i nästa byte när Jossi hamnar bakom vårat mål? Jo hon laddar det hon har och rappar till en gammal farbror i Sundsvall rätt över byxa och benskydd. Gammgubben vänder sig om för att hämnas då han ser att det är en liten tjej som utdelat tjyvnypet. Han såg rätt paff ut och Jossi for åt ett annat håll och visslade som om inget hade hänt. Jag kunde inte hålla mig för skratt fast jag var så elak på alla Sundsvallare.
Jossi du är min idol ;)