Inlägg: 1833935
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kongo: Kul att du tycker att Timrå har en kort ishockey tradition man gick upp
i högsta serien 1956 under namnet WÖ undrar när MoDo gjorde det under
namnet Nyland eller Alfredshem eller vad? när gick man upp första gången?
//Supp
i högsta serien 1956 under namnet WÖ undrar när MoDo gjorde det under
namnet Nyland eller Alfredshem eller vad? när gick man upp första gången?
//Supp
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Ska metadiskussionen om hur man ska diskutera anses vara färdigdiskuterad därmed?
+ 10
Mera seriöst så håller jag med dig helt och hållet.