Du är ingen fan av Rögle då med andra ord? Jag tycker lite bättre om dem sedan jag flyttade till Skåne och dessutom har besökt Ängelholm. Det finns en del skön "funkis" i den staden som jag inte tror att så många utanför känner till. Däremot har jag ännu inte besökt Lindab Arena, då Jojo-sommarkortet bara gäller över sommaren.
Temperaturen stiger och jag tycker att moderaterna ska lägga till i partiprogrammet att alla som bor nära Timrå IK:s hemmamatcher ska förmånsbeskattas. Rättvisa kallas det! Vi som bor längre bort än Långtbortistan, vi får trösta oss med att det finns en helt annan division av hockeångest än vad vi lyckliga tikare kan drömma om... Den här träningsmatchen på lördag får Ingmar Bergman att bli en sockerdrickagubbe!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.