Läser att ishockeyn hamnade på Alfredshems program 1938, så det är knappast någon duvunge ā la Växjö Lakers det handlar om. Å andra sidan bryr jag inte nämnvärt om när föreningar bildades. Det handlar om att vinna framgångar, helt enkelt. Lex Östersunds FK.
+ 2