John Cena: alltså det känns inte riktigt bra med att vi skall låna ut en av våra viktigaste backar så länge nu när vi skall träna ihop laget som sagt inte Wedin heller. Har inte Färjestad en egen juniorverksamhet man kan ta spelare ifrån? Man kan ju hoppas att vi får ut nått av det här också. Skulle ju kännas riktigt surt om nån av spelarna kommer hem skadade.
+ 4