Kongo: Skall tilläggas att jag också tycker det är bra att vi för ett sammarbete med FBK. Det jag var skeptisk till men som visat sig vara feltolkat var om dom skulle fortsätta vara hos FBK även denna vecka då det vankas SCA cup.
+ 2