Inlägg: 1834340
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: MoDo ska int kjamas och tramsas imon!!!
De ska flås och klås åt a helvete i Gärdet!!!
Slut me gulligullandet nu.. TACK!!
De ska flås och klås åt a helvete i Gärdet!!!
Slut me gulligullandet nu.. TACK!!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Allting kan sägas på olika sätt. Man ju t ex säga "jag älskar inte Modo" på ett sätt så att lyssnaren kan enkelt tolka det som hata Modo... ja ni förstår :-)
Okej, den var bättre. Kjamizzzar. :)))))))))