Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1834381
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det var inga som helst att hitta kvällens sändning. Dessvärre har matchen inte börjat särskilt bra för vår del. Slarvigt försvarsspel där vid 0-1 och nu är Molinder dessutom utvisad.
Krångligt, inte vet jag.
ST, som ju vill ha betalt för allt imponerrar inte på mig.
Bor 90 mil söderut och har enbart mött inget från ST. Inga svar på kritiska mail pga deras alla +artiklar.
Jag nöjer med att invänta seriestarten och C-more.