1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1835168

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Haukeland kommer få det svettigt i vinter!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: "Haukeland kommer få det svettigt i vinter!"
Ska jag tolka det som om han inte kommer att få svettas så mycket?

Härligt för självförtroendet med segrar. Viktigt att vänja sig vid att vinna. Vinna matcher måste kännas som normaltillstånd för våra iskrigare.
Annars ska man vara lite sparsam med att dra för stora växlar på försäsongsredultat.

Ni som sett lite matcher, är vi mer som ett lag i år? Gick ju i slutändan inte så bra ifjol med 2,5 superstjärnor ackompanjerade av grå initiativlös gägga.

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: känner samma sak. Brattström är en framtida stormålvakt. Rutinen talar för Haukeland men Brattström ser ruskigt stabil ut. Bra blandning mellan skolad målvakt och instinktiv förmåga.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer