Jåkkinen: "Haukeland kommer få det svettigt i vinter!" Ska jag tolka det som om han inte kommer att få svettas så mycket?
Härligt för självförtroendet med segrar. Viktigt att vänja sig vid att vinna. Vinna matcher måste kännas som normaltillstånd för våra iskrigare. Annars ska man vara lite sparsam med att dra för stora växlar på försäsongsredultat.
Ni som sett lite matcher, är vi mer som ett lag i år? Gick ju i slutändan inte så bra ifjol med 2,5 superstjärnor ackompanjerade av grå initiativlös gägga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ska jag tolka det som om han inte kommer att få svettas så mycket?
Härligt för självförtroendet med segrar. Viktigt att vänja sig vid att vinna. Vinna matcher måste kännas som normaltillstånd för våra iskrigare.
Annars ska man vara lite sparsam med att dra för stora växlar på försäsongsredultat.
Ni som sett lite matcher, är vi mer som ett lag i år? Gick ju i slutändan inte så bra ifjol med 2,5 superstjärnor ackompanjerade av grå initiativlös gägga.