Inlägg: 1835260
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:
Det har du sagt förr utan att komma. Har inte besökt Sundsvall på 21 månader, men nu är ett tåg inbokat. Ledsen att tajmingen var riktigt dålig. 🙁
Det har du sagt förr utan att komma. Har inte besökt Sundsvall på 21 månader, men nu är ett tåg inbokat. Ledsen att tajmingen var riktigt dålig. 🙁
Ja hade ju stora plans för kvällen /natten!
Nu blev ja lessen 😣