Inlägg: 1835264
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Det var ju synd!!
Men den 20/12 då jävlar håller du hemma så vi kan möblera om i Malmoe!!! 👍
Men den 20/12 då jävlar håller du hemma så vi kan möblera om i Malmoe!!! 👍
Det har du sagt förr utan att komma. Har inte besökt Sundsvall på 21 månader, men nu är ett tåg inbokat. Ledsen att tajmingen var riktigt dålig. 🙁