Inlägg: 1835265
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:
Det hoppas jag! Nu har man i alla fall koll på datumet. Beklagar att det blev jävel nu i september.
Det hoppas jag! Nu har man i alla fall koll på datumet. Beklagar att det blev jävel nu i september.
Men den 20/12 då jävlar håller du hemma så vi kan möblera om i Malmoe!!! 👍