Knylan: För mig är han vår nummer 1 framåt. Finns som sagt få i den här serien som kan diktera tempot på samma sätt som honom. Vi har heller ingen i laget som kan sätta upp andra som han kan.
Jag tänker så här; han har kämpat med kroppen i många år och har äntligen hittat ett sätt att träna på så att han håller ihop. Han var borta i ex antal matcher redan ifjol pga hjärnskakning och nu tror jag att risken är stor att inte han vill riskera mer, han är trots allt 34 år och har sin familj att tänka på. Av det jag har hört så ligger han mestadels av dygnet ett mörkt och tyst rum.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tänker så här; han har kämpat med kroppen i många år och har äntligen hittat ett sätt att träna på så att han håller ihop. Han var borta i ex antal matcher redan ifjol pga hjärnskakning och nu tror jag att risken är stor att inte han vill riskera mer, han är trots allt 34 år och har sin familj att tänka på. Av det jag har hört så ligger han mestadels av dygnet ett mörkt och tyst rum.