DJ Hemp: det var i SCA cupen mot Modo han skadade sig va?för han var väl med mot Östersund?
Inlägg: 1835841
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nubben sitter inte stilla vid rodret i allafall. Skulle Lauritzen lägga av så blir han svår att ersätta fullt ut som sagt men blir intressant att se vad Nubben lyckas hitta.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sputnik:
Jag är rätt säker på att det var just i den matchen mot MoDo som han fick sin hjärnskakning. Händelser som denna brukar påminna mig om att det är skönt att man inte lirar hockey. I det här samhället får man ta nog med smällar ändå. : /
Jag är rätt säker på att det var just i den matchen mot MoDo som han fick sin hjärnskakning. Händelser som denna brukar påminna mig om att det är skönt att man inte lirar hockey. I det här samhället får man ta nog med smällar ändå. : /