Sputnik: Ja nu har vi chansen att visa uppskattning för allt Jonte och Uffe gjort för Timrå. Ända från start, när Jonte kom från HV, så har far och son Dahlen öst beröm över Timrås verksamhet och den reklam de gett har varit ovärderlig. Unga spelare har kommit som vi annars inte fått, kan jag garantera. Brattström mfl bla. Att ngn med Uffes dignitet går ut i hockeysverige och säger att Timrås ungdomsverksamhet håller yttersta toppklass fastnar ute i stugorna. Jonte har härmed, på kort tid, blivit en legend i Timrå. Hoppas alla TIK-fans i Sverige som kan, kommer på fredag och hyllar den nya konungen! Å fett tifo vill vi ha såklart.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.