Woody Jokinen: låg nog inte många övertidstimmar bakom den analysen.
Jämför gärna med Jimmys genomgångar före säsongen i Timråpodden. Lite robustare resonemang. Sen kanske hans tabell ser lika kass ut den med just nu eftersom Jimmy bland annat hade Leksand som etta... men tippning är tippning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jämför gärna med Jimmys genomgångar före säsongen i Timråpodden. Lite robustare resonemang. Sen kanske hans tabell ser lika kass ut den med just nu eftersom Jimmy bland annat hade Leksand som etta... men tippning är tippning.