Nisse på Mon: Både Timrå och Dahlén har väl varit väldigt tydliga med att det är tillsvidare som gäller?
Inlägg: 1845314
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: precis...men då tycker man att när "tillsvidare" är slut ska annat komma från TIK och Dahlén. Inte från Brynäs och media.
+ 1