modomille: Verka beröra er mera om Dahlen än ert eget skit lag. Han trivs här och vill spela klart säsongen I Timrå om de har chansen att gå upp. Lägg ner hur många torsk har ni i rad jag har tappat räkningen det borde bekymra er mera än Dahlen . Eller glömt tabletterna mot röster igen nu ???? Spöken farligt för dig
modomille: Var ju inte det som var grejen. Timrå har uttalat sig i form av tränaren att de inte har hört något om Dahlén ska till Brynäs i December. Brynäs sportchef säger att han inte har skrivit med Dahlén, därav får vi väl utgå från att inget är klappat och klart än?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.