1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1847995

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2017-11-01
Knappt värda segern ikväll. Ändå vinner vi, också en styrka. 👍🏻

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2017-11-01
The great one: Skärp dig nu. De har inte en målchans värd att nämna förutom i päpä.

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2017-11-01
The great one: Hästen fy vilket tråkgäng! Styrspel på hemmaplan när Timrå har puck och står och väntar på misstag. Tycker vi fortsätter visa topplagsbeteende och vinna trots att spelet inte sitter alltid. Som sagt hockey är en rolig sport! Eloge till de 19 grabbar som åkt från Timrå i 2 minibussaar och körde järnet i Timråklacken! Hördes vi nått förresten?

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2017-11-01
The great one: Seg tillställning. Men även om underhållningsvärdet ibland är lägre än förväntat så är 18 insläppta mål på 14 matcher fantastiskt bra. Och det lovar dessutom väldigt gott inför framtiden.

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2017-11-01
The great one: Tycker du hästen var värda segern!?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.