1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1850058

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
EXPLORERSMÅLAND:

3-2 och 3 poäng = Klart godkänt!

Nu: VM-Play off.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
DJ Hemp: Ligger i TV-soffan och önskar att vi hade en fotbollens Dahlén som avslutare i blågult. Vilket målsinne den grabben har. Kvitteringen till
1-1 bara stänktes dit.
Utökad SERIELEDNING dessutom sedan det gått skabb i Panterpälsen mot Västervik.
En sak har jag problem med. Varför vilar inte HA parallellt med SHL vid landslags sammandragen?
Helt ologiskt, måste ses över.
Firar nu 3-2 segern med en 12-årig Dewars.
Fan vad kul det blivit med hockey igen!

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
DJ Hemp:

Dä räck ikväll mot båtten...
Nu vi fukos på fotballen...
Ja int en minut ifrån Eon ikväll...
Var vi bra?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.