sargad: Helt otroligt ändå. Jonte Dahlén ligger 3:a i poängligan, bara 3 poäng efter Friesen i Leksand. Då har ändå Friesen lirat 7 matcher mer. Skaplig lirare den där Jonathan Dahlén. 😀
Sputnik: Hej. Tänkte åka iväg med ett gäng ner på Onsdag till Västervik. Men såg på VIK:S hemsida att "borta stå" biljetterna är bokningsbara först på match dagen, vet du något om detta? Ska du ner på Onsdag mäh...?? // Timraik4Ever....!!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.