Tack! Det där blir bra att ha i kväll. Dock blir det knappt några kommentarer alls från min sida under matchen. Ärligt talat har jag mått illa och kväljts en del i dag. Tror inte att det har med matchen att göra, då den inte är av avgörande karaktär, men nu blir det till att sitta ner och göra lite andningsövningar. Stresskänslig? Jaji, sånt som händer... 😐
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tack! Det där blir bra att ha i kväll. Dock blir det knappt några kommentarer alls från min sida under matchen. Ärligt talat har jag mått illa och kväljts en del i dag. Tror inte att det har med matchen att göra, då den inte är av avgörande karaktär, men nu blir det till att sitta ner och göra lite andningsövningar. Stresskänslig? Jaji, sånt som händer... 😐