1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1858664

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
5 mot 3. 🙁

Faaan! 😡

Svarskommentarer

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
DJ Hemp: Ja men jag är ju inställd på förlust så jag mår bra...jag missade halva andra perren men noterade att vi gör en bra period. Sen är det inte ok att missa 2st 2-1 lägen som SHL-Wedin och Westin gör. De får båda perfekta passningar som de bränner. Wedin missar faan kortsidan och Westins avslut är ett fjös...
Gör mål!!!


Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
DJ Hemp: Och mål Pantern... 👎

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
DJ Hemp: ja där vaknade pantern och istället för 1-5 så har vi 1-1. Tröttsamt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.