Inlägg: 1858664
Svarskommentarer
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
DJ Hemp: Ja men jag är ju inställd på förlust så jag mår bra...jag missade halva andra perren men noterade att vi gör en bra period. Sen är det inte ok att missa 2st 2-1 lägen som SHL-Wedin och Westin gör. De får båda perfekta passningar som de bränner. Wedin missar faan kortsidan och Westins avslut är ett fjös...
Gör mål!!!
Gör mål!!!
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
DJ Hemp: ja där vaknade pantern och istället för 1-5 så har vi 1-1. Tröttsamt!
Faaan! 😡