Sputnik: 2:a perioder har inte riktigt varit Timrås melodi än så länge den här säsongen.. 😣
Inlägg: 1858670
Svarskommentarer
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
Sputnik:
Nej, verkligen inte. Ska det bli som vanligt ännu en gång nu alltså? Försökte länge att vara optimist, men så åkte vi på två raka utvisningar och så blev det jävel igen. Nu har jag fan ont i magen och längtar till hemmets lugna vrå. Alltid samma förbannade sak när Pantern står för motståndet här i Malmö. Nåväl, 1:39 i PP för oss i början av 3:e. Den här matchen går verkligen undan förresten...
Nej, verkligen inte. Ska det bli som vanligt ännu en gång nu alltså? Försökte länge att vara optimist, men så åkte vi på två raka utvisningar och så blev det jävel igen. Nu har jag fan ont i magen och längtar till hemmets lugna vrå. Alltid samma förbannade sak när Pantern står för motståndet här i Malmö. Nåväl, 1:39 i PP för oss i början av 3:e. Den här matchen går verkligen undan förresten...