MEN VAD ÄR DET DÄR??? Berglunds klubba jålös fast, och han får inte loss den, vad ska han göra? Släppa den?? Domarn förfan det är ju så tydligt!! Sen är det en ruggigt dåligt insats av Haukeland!!
palleparling: domaren är ett jävla skämt. Hur många gånger under en match hamnar inte klubban under armen på en motståndare? Domaren tecknar ju för att ”ja men klubban är ju ändå där i midjehöjd” men för i helvete, det är ganska svårt att ta bort klubban när den HÅLLS FAST.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.