1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1858774

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
Hann bara med att se första perioden igår, och när jag stängde av kände jag att vi äntligen kanske kan vinna mot Pantern borta..Flyget ned tycktes gett mer energi i benen denna gång..Men så kollade jag resultatet efter match och blev inte förvånad, då vi trots allt mötte all-mighty Pantern på deras bortaplan. Vad hände denna gång? Varför kan vi inte vinna där?

Svarskommentarer

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
Heisenberg: Haukeland släppte enkla puckar, pantern fick billig utvisning där dom sedan nätar (vi får samma tillbaka och kvitterar) och i förlängningen så går vi bort oss i kombination med att en malmöspelare interferar bort en av våra, kommer 2-1 och avgör. Spelmässigt var vi minst lika bra som pantern över 60 minuter. Domarhelvetet var under all kritik men inte sämre än vad dom generellt är på den här nivån så det kan man ju inte lyfta som ursäkt. Nästa gång är det något annat lag som drabbas.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.