1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1859179

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2017-12-22
Herminator: Ja Freddan får ingen julefrid direkt. För det finns mycket att önska av spelet!
Väldigt segt även om andra varit lite bättre. Passningarna är under all kritik o farten i skridskoåkningen finns inte. Kinnvall och Dahlen bl.a. var väldigt tröga i första perioden.
Uppryckning nu tack i tredje perioden då kanske det kan bli poäng i alla fall 💪!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2017-12-22
Timråit H-sand: vi har å andra sidan mängder av skott i ribba och stolpe. Kan vi få en tredje period som den mot Modo senast. Minns du hur du gjorde, Boyce?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.