+ 1
Inlägg: 1859179
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2017-12-22
Timråit H-sand: vi har å andra sidan mängder av skott i ribba och stolpe. Kan vi få en tredje period som den mot Modo senast. Minns du hur du gjorde, Boyce?
Väldigt segt även om andra varit lite bättre. Passningarna är under all kritik o farten i skridskoåkningen finns inte. Kinnvall och Dahlen bl.a. var väldigt tröga i första perioden.
Uppryckning nu tack i tredje perioden då kanske det kan bli poäng i alla fall 💪!