The great one: Håller helt med. Är ytterst fundersam på hur vi ska vända det här... Men det är bara att ta nya tag mot Tingsryd efter jul!
Inlägg: 1859189
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2017-12-22
Man frågar sig hur vi kan vara så missnöjda så ofta och ändå leda serien vid jul?
Beror de på :
- oss fans?
- laget?
- ligan?
Eller något annat?
Beror de på :
- oss fans?
- laget?
- ligan?
Eller något annat?
+ 2