sargad: Vad som krävs kan nog en 5 åring räkna ut naturligt vis förstärka med 2-3 Forwards. Man skäms och höra idioter säga gör inget om Dahlen försvinner ja okey lycka till vem ska producera då ???????? Har inte han varit här under hösten så har Timrå varit på nedre halvan utan tvekan. Men naturligtvis var jag han skulle jag dra direkt när man får höra tacken för att komma tillbaka med idioter som tycker det blev sämre. Fy fan skäms så in i helvete på er som kackla ner på han Tror fan att han inte vill vara kvar o inte komma tillbaka jubelidioter visa
+ 2