+ 4
Inlägg: 1859549
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tarasov: Håller med, vad fan svamlar de om? Snacka om att försöka rikta om problemet. Rena politikspelet, och tänker hockeyallsvenskan verkligen sälja sig så billigt? Patetiskt.
+ 3
Utbildningsersättning.... nja. Det är den fasta summan som måste ökas.