Apropå någonting så är dom väldigt dålig på att dela ut rätt assister i den här ligan. På 2-0 ska Karlsson ha andra assistet och på 3-0 ska Kinnvall ha det.
{8179}: Håller med! När man nu har andra assister så ska det skötas. Mycket att lära av NHL där. Igår vid första målet exempelvis så var det en klockren andra assist på Boyce. När matchen var slut så fick han den... Som sagt där måste man skärpa till sig 👍!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.