+ 1
Inlägg: 1860000
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tarasov: Ja... mer PP 😃
Sen är den där Fjällby en riktig pain in the ass. Gillar den där spelaren... gammal cool hockyfrilla dessutom.
Sen är den där Fjällby en riktig pain in the ass. Gillar den där spelaren... gammal cool hockyfrilla dessutom.
+ 5
Ja det är lite transportsträcka mellan ppna:) skall bli intressant att se hur långt det räcker