+ 8
Inlägg: 1860015
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Klart pöjken stannar här. Att han skulle gå till FBK (eller valfritt annat äckellag) tror jag inte på förrns jag ser det. Knappt ens då.
+ 2
Betyder detta att du stannar Dahlén?
"Ja, formen har blivit bättre och bättre, och nu tycker jag att jag har hittat rätt igen. Jag vill fortsätta vara med och bidra i det här laget, och jag hoppas att vi kan nypa den här serieledningen hela vägen" , säger han."