Södertälje vann i Skabbräven ikväll så vi behöver inte skämmas vi heller 👍
Inlägg: 1861704
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det var ett jävla tjat om Dahlén...
Vi vann ju för ikväll som ett jag och tom Kaiser fick näta 👍
Vi vann ju för ikväll som ett jag och tom Kaiser fick näta 👍
+ 4