1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1861710

Sv: Apropå nånting...
Det var ett jävla tjat om Dahlén...
Vi vann ju för ikväll som ett jag och tom Kaiser fick näta 👍

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Fyra matcher till kommer Dahlen att spela till för Timrå säger han. Efter MoDo matchen kommer beslut att tas. Han har inte bestämt sig än som det hörs.
Poäng mässigt är han ju överlägsen i Timrå men spelmässigt o vad hårt jobb så är han en bit efter fjolårsformen.
Men blir han kvar så tror jag definitivt att han kommer att växla upp nån nivå till när det drar ihop sig. Får se vad som händer då efter 19:e januari!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.