1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614769 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 187207

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Jimmy: Jag håller med dig. Men i Luleåögon och Virusögon så var det en riktigt bra slutspelsmatch. Pinsamt dålig hockeymatch skulle jag vilja påstå. Hakningar, trippingar pååkningar och Vinnerborg som dömer. Jag säger bara halleluja om man tycker att detta var bra.

Håller också med dig angående Sjögrens armbågstackling som Vinnerborg fick till en "checking from behind"? Jaja utvisning som utvisning men borde inte Vinnerborg börja att döma curling istället? Då kanske han får en bättre överblick på vad som händer på planen.

Fortfarande ingen seger då "Vinnerborgsspöket" dömer, nån som har koll?

Kämpa Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.