-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 15
- Silly Season 2026-27 (4937)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vi hamnade faktiskt på Ollan den kvällen och jag hade ju hoppats på att få se dig där. Självklart så kanske jag borde ha kontaktat dig m,fl att vi var back in town. Men där flaskhalsen går in går vettet ur. Halleluja.
Ijentkligen var det ju så att det skulle ha varit lugnt med booset den 28:e eftersom det var suppmatch den 29:e. Tyvärr så blev det inte lugnt och det fick jag erfara i suppmatchen dagen därpå. Man ska hålla sig nykter dagen före en viktig drabbning. Jag lovar att skärpa mig tills nästa suppmatch.
Var nästan hundra på att få se dig i ladan under suppmatchen iaf, var du där? Sedan var jag tvåhundra på att få se dig på Ollan efteråt. Jag hade tänkt att du jag och Vomerare och självklart westerlind, Kvastis och HH skulle ha haft en myspyskväll tillsammans. Tyvärr så blev det nu inte så. Moverare ligger väl fortfarande hemma och slickar sina sår efter den hårda suppmatchen. Han är nog inte så hård som han har velat göra gällande här på gb:n.
Kul att ha dig tillbaks här i gemenskapen igen iaf.
Timrå IK kommer igen med besked.