-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4948)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
På dina påståenden om att TIK bara hakade och höll fast och att Vinnerborg skulle vara röd/vit finns en klockren analys:
Det var hakningar, fasthållningar, tacklingar och slagsmål.
Det var lika mycket ge och ta från bägge håll matchen igenom, såg du inte utvisningsstatistiken!?
Behöver vi ens diskutera straffen?
Crippe var fri tillsammans med tre TIK:are och upphakad i skottögonblicket kan det det bli annat än straff då, professorn!?
Parkerade i egen zon!?
Men snälla hockeyoraklet det var ju bara ett lag på isen fram till Luleås reduceringsmål!
Kapanen är bra det är sant men det är laget som har stått för denna bragd, så uttala dig inte om sånt du inte har sett utan bara läst dig till!
LHC och TIK går ju knappast att liknas vid varandra!
Men däremot du och LHC lednig verkar ju vara på ungefär samma nivå när det gäller hockeykunnande...
TIK - ALLTID RÖTT ALLTID RÄTT!