Puckat: vilka var i bastulogen? Någon hockeysnackare?
Inlägg: 1873183
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Bastuloge är väl hopplöst på väg utför? Någon restpublik med skogstroll från norra Matfors, Sättna socken, Ljustorp och kanske kanske i utmarkerna kring Liden, kan kanske fortfarande lockas till bastufenomenet i en jäkla hockeyhall? Körde inte Löfbergs Arena det här med bastuloge redan på 1990-talet?
Ska Timrå bana väg enligt de trender man ständigt och nervöst försöker känna av, och då med perspektivet att typ jeansen Puss & Kram dök upp i Medelpad ca 1 år efter premiären i Stockholm, då är det väl ändå barbershopstolar med tillhörande skäggvård vid rinkside som borde ligga i pipeline?
Är vi inte fler som undrar vilken skäggolja HS-profilen Jimmy Hamrin använder än vilka profiler som hänger i bastulogen?
Slutspelsskägg är prylen.
Ska Timrå bana väg enligt de trender man ständigt och nervöst försöker känna av, och då med perspektivet att typ jeansen Puss & Kram dök upp i Medelpad ca 1 år efter premiären i Stockholm, då är det väl ändå barbershopstolar med tillhörande skäggvård vid rinkside som borde ligga i pipeline?
Är vi inte fler som undrar vilken skäggolja HS-profilen Jimmy Hamrin använder än vilka profiler som hänger i bastulogen?
Slutspelsskägg är prylen.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Utbyte och samverkan för allas bästa. Den relationen borde råda mellan alla Medelpads ishockeyföreningar för bättre bredd och spets.
+ 8