El Maco: Bastuloge är väl hopplöst på väg utför? Någon restpublik med skogstroll från norra Matfors, Sättna socken, Ljustorp och kanske kanske i utmarkerna kring Liden, kan kanske fortfarande lockas till bastufenomenet i en jäkla hockeyhall? Körde inte Löfbergs Arena det här med bastuloge redan på 1990-talet?
Ska Timrå bana väg enligt de trender man ständigt och nervöst försöker känna av, och då med perspektivet att typ jeansen Puss & Kram dök upp i Medelpad ca 1 år efter premiären i Stockholm, då är det väl ändå barbershopstolar med tillhörande skäggvård vid rinkside som borde ligga i pipeline?
Är vi inte fler som undrar vilken skäggolja HS-profilen Jimmy Hamrin använder än vilka profiler som hänger i bastulogen?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ska Timrå bana väg enligt de trender man ständigt och nervöst försöker känna av, och då med perspektivet att typ jeansen Puss & Kram dök upp i Medelpad ca 1 år efter premiären i Stockholm, då är det väl ändå barbershopstolar med tillhörande skäggvård vid rinkside som borde ligga i pipeline?
Är vi inte fler som undrar vilken skäggolja HS-profilen Jimmy Hamrin använder än vilka profiler som hänger i bastulogen?
Slutspelsskägg är prylen.