1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 187324

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Skarin:

Jag tänker sammanfatta kvällen med att det här var en riktigt dålig skitmatch. Dåligt tempo, dåliga passningar ja allt var dåligt. Två dåliga målvakter, sämsta domaren, nä nu orkar jag inte längre. Kom också ihåg Henkes friläge när det stod 4 - 3 på centraldisplayen. I en sån här skitmatch kunde det ha gått hur skitbra som helst med lite tur.

Krossa världens dåligaste Brynäs på lördag. Ska vi säga med 3 - 2.

Gonatt ZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZäta var i.a.f kung igår natt..ZzZZzzzZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZ Sovgott..ZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.