+ 1
Inlägg: 1876264
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
När vi gick upp 2000 var det 18 år sedan vi sist var i elitserien. Och nu är det 18 år sedan vi förra gången gick upp :-) Just saying......
+ 5
Nu kom Honken in...
Nu MOSAR vi Dalmasarna..
Sen MOSAR vi Karlskrona!!!!
TIMRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ IK mot SHL 2018/2019!!
Har ni börjat säljs ur 200 ringen.. Spritlotteriet!!!