-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 15
- Silly Season 2026-27 (4937)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Man kan inte bara göra en massa saker och sen skaka av sig det. Man får ju räkna med reaktioner i stil med dessa när en sådan här grej inträffar. Och jag har sagt det förut och säger det igen. "Bulan" är ingen ängel eller guds bästa barn. Men det försvarar ändå inte Sjögren. Jag reagerar precis lika mycket på vad mina egna gör som motståndarna. För att få någon som helst respekt för mina inlägg. Men även jag är fel ute ibland men jag är lite likt Lasse Anrell en person som står för vad jag säger elller skriver även om det gör ont för vissa.
För jag kan inte såga MoDos Martin Wilde för hans våldsamma pååkning av Kapanen efter avblåsning i en match lagen emellan tidigare i höstas eller när frölundas Niklas Andersson gjorde en liknande grej oxå det i en match lagen emellan tidigare i höstas när nu Sjögren gör så här.
That´s it!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)