1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 187658

Sv: En Timråhatare har talat...
Hur många sådana tacklingar är det inte var match omgång ?
Bara för Canal+ visade matchen så vart det obcerverat.
Sedan skrivs det upp av en sådan nolla som Boork.
Det var ju inte något överfall ! Utan en regelvidrig armbågstackling, som jag skrivit förut så tacklar nog 90-95% i hela ES på samma vis. Så jag tycker det massmediala har gjort en Höna av en fjäder. Men i slutändan är det ändå dommarna som bestämmer nivån och klarar dom inte det urartar det i "Ful"spel och tex. slagsmål även i periodpausen. Så sluta anklaga stackars Sjögren han gjorde det ju inte med flit utan de bara vart så, med den högt satta ribban av Wimmelkantig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.