Ingen fara med det. Tyckte inte ens att du verkade särskilt arg. Det jag mest reagerade på var något som liknade en dryg attityd men en sådan kan även en annan anta i ett aspackat tillstånd. Ursäkten är godtagen och överseende finns. Nu stormar vi förhoppningsvis vidare mot SHL! 🙂
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ingen fara med det. Tyckte inte ens att du verkade särskilt arg. Det jag mest reagerade på var något som liknade en dryg attityd men en sådan kan även en annan anta i ett aspackat tillstånd. Ursäkten är godtagen och överseende finns. Nu stormar vi förhoppningsvis vidare mot SHL! 🙂