FH - avdammad 18x20-logogrm.jpg · 38 minuter sedan
Löven i all ära men det är svårt att fokusera på annat än fredagsmatchen mot Leksand. Inte bara den inledande matchen utan kanske helt avgörande för hur det ska gå i den här matchserien. Vinner vi så blir det mentala övertaget ännu starkare och nerver och press att leverera på hemmaplan för Leksand nästkommande match kan avgöra till vår fördel. Vinner däremot Leksand på fredag blir det vansinnigt tungt att försöka besegra ett adrenalinstint Leksand på hemmaplan. Känns oerhört nervöst men samtidigt fantastiskt att Timrå återigen finns med i ett sammanhang som betyder något. Det är ju egentligen det här som vi alla supportrar älskar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.