-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4952)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Titta på alla tacklingar som delas ut under en match, titta sen hur många som håller ner armbågen när dom tacklar, ingen.
Jag tänker inte försvara Sjögren på något vis men att bulan stannar upp och håller ner skallen gör det hela värre, men att jämna Sjögren vid fotknölarna håller jag inte med om.
Det finns en situation till under matchen som jag tycker är än värre, när Åkerblom, tror jag, blir crosscheckad i höjd med nacken så glider 10-15M, helt utan åtgärd från domaren, helt jävla horribelt.
Snacka om whiplach, eller vad det heter.
Detta är en, som jag ser det, en minst lika farlig situation som kan ge bestånde skador, ingen reagerar.
Man påpekade lite slött i studion denna situation som om det var acceptabelt att göra så.
Nä, stå upp för Sjögren fast han må få ett straff för det han gjorde, ett par matcher för jag har sett värre saker genom åren.
Må Boork sluta sina dagar som kommentator snart, jävla pajas.
Ursäkta att det blev långt.