El Maco: Jag har skådat kristallkulan. Vi slår ut Leksand och får möta Karlskrona som vi slår ut med 4-2 i matcher.
Leksand slår ut det andra allsvenska laget och får givetvis i en repris från ifjol möta lillebror Mora igen och kommer gråtandes att åter spåra ur med sitt återtåg
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Leksand slår ut det andra allsvenska laget och får givetvis i en repris från ifjol möta lillebror Mora igen och kommer gråtandes att åter spåra ur med sitt återtåg